Sunday, January 23, 2011

hello

hoh seghonok pulak aku rase tutup2 bukak blog ni..macm chipsmore bunyi nye!!

bulan 2 ni kakak acap nak kawin!! yey. eh aku plak yg happy.

kakak acap ni muke cam scarlett johanson weh.

so, the wedding will be held between afiqa n his future hubby, musa.

hah. musa ni kawan aku waktu sekolah lame dulu..

die penah gak ar text aku tanye tu tny ni..tapi aku malas nk layan sbeno benonye.

sebab almaklumla..

not my type..

aku suke org xbanyak cakap

n kalau nak pun, biar aku yg start text ko dulu ok

i want to be the pioneer.
kalau nak suke sape yg text aku dulu....maksudnye da belambak2 laa boyfren aku skarg. boyfren tu boring tau x..cayelah..nnt ko da habes ckp sume topik yg ade dlm dunia ni..n taktau nak ckp ape...then die call2 lagi..ko rase cam nak campak je phone tu dalam longkang...hish..menyemak je budak ni.

skang ni cukup la aku ade kwn yg amat setia ngan aku..bez gile..
aku soh die gi tgk tv ngan aku, die pg,
kalau soh tmn aku shoppg,die ikut,,
main basket,,,die jd tukang kejar bola...
.kalau aku down..die pujuk aku..
kalau aku sorg2 kt rmh,,die tido rmh aku.
.kalau aku bengang,,die tenangkn aku...
kalau aku nak men ice skating,,die temnkn..
kalau aku nak pegang tgn die....x berdose..sbb due2 perempuan
kalau aku nk beli susu penuh krim,,die kate baik pilih yg low fat..

wow. ni mcm guard peribadi aku pulak.

so, malam ni family aku da nak berangkat ke nz..wow best doh. aku nak pegi..tp maslahnye aku ni bukan bijak mcm yg korg sangka...pelajaran aku pun tekontang kanting..tolak sikit je hah...mampus la kau terhayun2 dalam lubang kegagalan tuh..

tu yg aku pelik sbb org asik kate aku ni smart...tp hakikatnye...faham2 je la.

harini aku rase cam nak pecah pale otak aku study...dgn chem n math yg nk ade test isnin ni...baru la aku sedar betapa bangang pale otak aku...nak wat soklan math seng tu pun xreti..huh!
tapi bak kata pepatah...sedikit2 lame2 jd ler bukit..

si jocelyn tu bijak gile..kekadang jelez la gak..sbb selalu kalau ade kawan aku dtg jauh2 dr kampong topaz semangat nk tny soklan chem kt aku...aku xdpt jwb n tepakse refer kt joce...

ya allahh..bgla aku jd bijakkk cam ming chuen...geeeehehehe..

aku nak fly gi UK bukan IRELAND ok....


No comments:

Post a Comment