Monday, January 24, 2011

assalamualaikum!

hurm...hari ni kiteorg ade pelancaran KIWEE...the video made by afif fathullah,,or EYL...

aku penah x bagi tahu korg die ni penah masuk dalam mimpi aku? aku tak tahu la ape pasal..tapi memang weird..sebab die siap jadi hero waktu kiteorg sesat dalam hutan..

yang tak tahannya..i've never talked to him before!!! and i never think about him...except i thought yg die ni pandai ambil gambar.

okla mimpi tu mainan setan.xde kene mengene ngan aku

harini aku tension lagi..

first ni, pasal aku tanye sorg kawan skola lame aku ni result die tapi die tanak bagitahu..

its not that aku ni penyebok ke ape..entah la...aku mmg camtu kowt..takpela...its up to you..i always thought yang i shouldnt have befriended him at the first place. coz i will never understand what he think. mistake plg besar aku penah buat.

second, yup tension pasal study la ape lagi..

third sebab uni tak bagi respond lagi..

well tiap2 hari aku ckp pasal bende same...

semalam kiteorg ade le satu usrah ni..naqibh kiteorg xdpt dtg so die soh kakak dr UPSI dtg..kiteorg un rehlah2..and sembang2 setiap org kene bgtau cane dirg dapat sentuhan tarbiyah and ape perubahan dalam diri..

kawan2 aku ni sume bagus2 cite dorunk...

ade sorg ni siap cam nak nangis2 bercerita..wah2..

bile sampai turn aku..kawan aku pun cakap..''cpt la tiqah..dah x sabar dah ni nk tahu cite kau''

punye la tinggi harapan..

aku dr td terfikir2 ape jawapan aku...tp xde la

aku tak tahu tarbiyah tu hapemende! apsal sume org emoooo giler cite pasal bende ni?

takkan la tetibe org tu boleh berubah 360 degree..

tp ye la..bak kate sorg ni,,,aku da banyak berubah...

yup..mmg aku tahu aku dah bnyk berubah pun

sebab...

1) dulu aku ni pemalu...nak buat tu malu buat ni malu...

tapi bile masuk ky.. aku jd cam open

2)dulu aku selalu kawan ngan 1 type org je...yg lembut2 sopan santun..

tp bile masuk ky..kawan aku banyak cine...so yeah..u get it right?

tarbiyyah..

mungkin aku just xrase kesan tarbiyyah ni cane sebab aku rase aku mmg dah automatik baik dari dulu..since form 1..i mean,,,, i came from religious school ok..so whether im bad or good, everything appears to be good..

korg paham x nih?? hadoi.

aku suke ke x perubahan ni?

yup..aku suke!

1. sebab aku jadi lebih x malu nak tanye soalan kat sape2 yg aku nak tny..

2. i view this world as an oppoturnity...

seblom ni aku xske kawan ngan dak2 pandai n cantik ni..sebab aku rase diorg xsuke aku sebab aku xcantik.....tapi sekarang..to be honest,,i just love the way i am....

theres nothing better than what ALlah has planned for you,,,insyaallah..

whats most important thing is, i still love HIM and forever will,,,insyallah...=)




No comments:

Post a Comment