Tuesday, December 28, 2010

gosh. my brother is so awful.

ok today we went for kind like 'family dinner' at kedai ikan bakar.

and then eat2..after that time to go back..

ok the funny thing is....we performed solat jemaah together..

there was me, my bro, and his gang bob and iman...and my dad is the imam..

xtahannnnye...waktu aku tgh nak khusyuk2 solat...

ok...first2..allahuakbar...khusyuk2..

tak sampai beberape saat takbiratul ihram..tibe2 ade bunyik..prrrrooootttttt..

hahaha...adik aku pun batalkn solat die n pegi ambil wudhuk balik..

waktu tu dalam fikiran aku...

budak ni mesti saje je kentut sebab xnak solat berjemaah...gedik.


ok tu xde pape sgt...

then dah rakaat kedua..die pun datang balik..angkat takbiratul ihram...

tak sampai beberapa saat..

prrrruttt.

waddaheck..

aku waktu tu.....dah nak tergelakkk...

aku tertahan gelak giler gile ah waktu tu..

aku dgr si bob n iman pun cam nak tergelak..

bengong ah budak ni..kalau dah tahu nak kentut tu takyah ler dtg solat jemaah..

menganggu konsentrasi aku je..

No comments:

Post a Comment